helt okej morgon ändå!
2012-04-24 • 07:30:04

Godmorgon sötnosar! :D Hur är det med er idag? Jag mår iaf riktigt bra. Vaknat som vanligt och stack till Linn lite över 7, fick då reda på att dom ska göra nationella prov så jag stack hem igen :D Och nu är de så här att jag ska byta linje till hösten, det är därför jag inte gör nationella proven detta året för de kommer jag göra nästa år när jag går den nya linjen!

Så nu sitter jag här hemma i soffan och kollar på TV, ska nog ta och sova en stund. Men först ska mamma ringa och ge besked på hur de blir. Men hoppas ni får en riktigt bra tisdag.


gammal bild, men så många minnen!
jag älskar dig syster


Allmänt
Kommentera här!


Heart Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Dom var rätt goda också - vilket Conny också höll med om, men han somnade typ sådär 5 minuter efter att mackorna var uppätna, haha :D

2012-04-24 - 08:19:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig