sämsta natten på 5 år...
2012-04-29 • 09:36:15

Usch, har varit en riktigt hemsk natt! Mått så otroligt dåligt, hemsk mensvärk och de slutade med att jag kräkte två gånger... Första gången på fem år så de va hemskt kan jag säga! Men nu snackar vi inte mer om de, nu vet ni iaf varför jag inte bloggade så bra igår och de kommer inte bli någon bra uppdatering idag heller känner jag. Men får se hur jag mår senare, just nu mår jag inte speciellt bra, hehe. Men jag hoppas att ni alla fick en jätte bra lördag igår och att ni får en lika grym söndag! :D

Bjuder på morgonsöt bild.



Bilder
Kommentera här!


Heart tess

Sv: Jo, jag hoppas så att det här lilla krypet mår bra, men jaaa. Man tänker ändå tanken ibland sådär tyvärrr :(

Hoppas att du får en fortsatt trevlig söndag nu! :)

Kram

2012-04-29 - 14:46:07
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig