ber om ursäkt!
2012-05-07 • 20:24:53

Förlåt för en sådan kass uppdatering, men jag har faktiskt inte haft tid att blogga. Hade fullt upp igår, en massa stress och sen på kvällen var jag så trött att jag somnade tidigt. Men nu är jag pigg (dricker ju kaffe så man får energi...) och har massa tid att blogga :D

Red som vanligt igår, fick Janoz och det gick faktiskt otroligt bra. Min lilla plutt är så grymt duktig! Hoppade ett par hinder också och han ville hoppa mer och högre! Men de får bli nästa gång ;) Skolan idag har varit helt okej. Varit lite trött så har mest lunkat på. Hade även utvecklingssamtal, inga överraskningar direkt. Blir förmodligen F i alla kurser så jag får läsa om dom nästa år ;) Dessa konstiga skolregler, förstår mig inte på dom!

Nu ikväll har jag och mamma tagit de lugnt. Har myst mycket med min lillebror också, han har hjälpt mig att leta klänning till en kompis student och till skolavslutningen ;) Hittade en riktigt snygg, så de blir att klicka hem den! Men nu ska jag fixa dagens blogg och svara på kommentarer, så hörs snart igen sötnosar :D


Hittade en lagom gammal bild på mig och Elliotten, gud vad han har växt upp snabbt :(



Allmänt
Kommentera här!


Heart tess

Sv: Usch, deppdagar kan gärna komma en gång om året sådär, lagom så att man kan uppskatta de dagar man mår riktigt kanon. För vem vill ha deppiga perioder liksom? Räcker med en dag sådär!

Med mig är det bra, ska sova snart, så himla trött!!!

Okej, vi hade bra väder här, men som sagt, hoppas på ännu bättre nu i helgen. Ooh, vad har du för något speciellt planerat då?

Jag har nog inga planer än så länge för helgen, det kanske blir så att vi börjar fixa lite smått på huset som vi ska flytta in i, annars hoppas jag nog på att det kan hända något annat trevligt :)

Kram

2012-05-07 - 20:47:39
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig