lååååång rast
2012-05-29 • 09:36:23

Godmorgon alla fina människor där ute! Hur är de med er idag? Själv är jag så otroligt trött och förkyldningen vill inte ge sig heller.. Men är iaf i skolan. Började 8 idag, drygt men fick sluta efter halva lektionen eftersom jag inte har något att göra. Så nu har man suttit här i en halvtimme redan och inte gjort ett skit och så börjar vi matten om en timme -.- Känner att denna dagen kommer bli otroligt dryg. Men får försöka ändå, inte många dagar kvar nu till sommarlovet nu.

Men nu ska jag hämta mina matteböcker och sen gå in i salen och bara sitta, hörs när jag kommer hem :*



Bilder
Kommentera här!


Heart Miss Sunshine

Sv: Jag mår bra, själv då? :)

2012-05-29 - 10:58:58
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Heart Kashma Izat

Förskyldning här med! :( När slutar du skolan? :D



Sv: Jaaa, loreen är superfin

2012-05-29 - 14:02:24
URL: http://kashmaizat.com



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig