börjar om!
2012-04-20 • 11:31:50

Kännde att jag saknade bloggandet alldeldes för mycket. Så nu börjar jag om igen!

Fredag idag och det är riktigt härligt! Ingen skola för mig idag, har mycket i tankarna just nu och mår inte alls bra. Går och oroar mig över mamma och sen har jag inte samma ork att kämpa i skolan eftersom jag ändå ska byta linje till hösten. Så idag blir det att  ta de lugnt. Har börjat med att skriva av mig lite, hur jag känner och hur jag mår och det känns riktigt skönt, så ska göra de idag också. Blir kanske en sväng till solariumet också, men får se hur jag gör.

Nu jag ska iaf kolla TV innan jag ska ut med hunden, hörs senare!

Min vackra prinssesa.


Allmänt
Kommentera här!


Heart EMMAS!

okej :D fin hund:)

2012-04-20 - 14:10:31
URL: http://eemma.se



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig