därför ska man inte ha lösenord på sin dator...
2012-04-22 • 23:26:37

Hahahah har nog suttit i 20 minuter och försökt att komma in på datorn. Trodde verkligen att jag skrev rätt lösenord hela tiden, men nej... Råkade byta på siffrorna och bokstäverna, så denna lilla flicka ska nog inte ha något lösenord till sin dator, hehe (a) Men jag och Sanna fick oss ett gott skratt iaf!

Har varit en lugn kväll, va hemma hos far och käkade och sen gick vi hem till mamma. Kollar på BB och käkat massa godsaker så nu blir det snart sängen. Sanna ska till skolan imorgon och jag är ledig, ska till tandläkaren USCH. Tandläkar skräck, yes de kan man säga! Men som tur är så ska min kära farmor följa med och hålla mig i handen :D Men jag hoppas att ni har haft en bra söndag för de har jag haft, bästa söndagen på länge! Sov gott alla sötnosar :*

Allmänt
Kommentera här!


Heart Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack! åh, fett nice :)

Hoppas du får en grym ny vecka! :D

2012-04-23 - 02:31:20
URL: http://four.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig