äntligen fredag!
2012-04-27 • 07:07:35

Godmorgon sötnosar :D Äntligen fredag idag, riktigt skönt och nu väntar en lååång helg! Ingen skola för mig idag, smärtan i tänderna är obeskrivlig, hemskt att ha tandställning och ännu hemskare dagen efter då man har varit och spännt den! Men får försöka se de från den positiva sidan, får raka och fina tänder när allt är klart :thumbup:

Så idag blir de att fortsätta ta de lugnt, försöka äta något, har dock inte kommit på något än man kan äta för att de inte ska göra allt för ont i tänderna. Men kommer säkert på något :D Ikväll sticker jag hem och snackar med far lite och imorgon ska jag äntligen klippa mig, nervös tjej :D

Lite senare kommer Dagens vill ha och så har jag även funderat på att starta Dagens blogg, vad tycker ni om de? Tacksam för svar, hehe man ha en jätte bra fredag alla :D


Han vackraste utav dom alla, min älskade Hugo


Allmänt
Kommentera här!


Heart Monrou's vintage blogg

SV: okej va mysigt :)

jag ska nog bara slappa och umgås med mamma

2012-04-27 - 08:28:14
URL: http://monrous.blogg.se/
Heart tess

Sv: Amen gud så himla mysigt, en lillebror? Wow, det är ju rätt stort. Älskar småblarn! Kan inte vänta tills den här lille ploppar ut så att man har något att ta hand om. Underbart.



Men det låter ju spännande med lite nytt här på bloggen. Alltid roligt att starta lite nya kategorier & det :)

Kram

2012-04-27 - 08:36:00
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig