bloggpaus?
2012-06-27 • 17:47:11

Jag har blivit så otroligt dålig på att blogga. Jag ska ärligt tala berätta varför, JAG HATAR DEN NYA BLOGG.SE! Tyckte den andra var mycket bättre, sen fungerar inte apen på mobilen heller så kan inte blogga via mobilen + att jag sommarjobbar. Så jag har inte tid heller.
 
Men nog om de! :D Träffade Elna igår, så otroligt roligt! Att man kan sakna en person så mycket, vi har pratat om allt och inget. Träffade även ett par andra töser när vi var och handlade, sen blev de mys med chips och film. Nackdelen var att vi somnade vid 2 och att vi vaknade 20 minuter innan jag började jobba xD Så de blev en stressig morgon så hann inte säga hejdå ordentligt, men de bästa är att hon kommer ner om ungefär tre veckor igen :D
 
Vad hittar alla ni sötnosar på med om dagarna? Tell me, vill veta! :D
 


Allmänt
Kommentera här!


Heart Felicia★

sv: bara bra;)

2012-06-27 - 22:46:03
URL: http://feliciafelicia.blogg.se
Heart elsa

det är toppen sjdå?:D

2012-06-27 - 23:31:41
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig