sommarväder!
2012-05-02 • 09:14:23

Vill börja med att säga att jag inte har haft tid att uppdatera något de senaste dygnet. Har hänt en del och jag har inte känt orken. Men nu har jag orken och tiden :D Så nu ska de bli massa uppdateringar!

Onsdag idag, skönt. Sket i skolan, inte bra, men har ingen ork till de. Har packat mina saker och ska snart dra hem till far. Han har åkt till Gottland idag, så jag ska till honom och passa vovvarna. Även för att komma ifrån allt är hemma också, har inte lust att få någon kräksjuka. Men vi hörs senare sötnosar, mina vovvar kallar på mig! :D

Allmänt
Kommentera här!


Heart Felicia

jättefin blogg! ;D

2012-05-10 - 15:41:28
URL: http://feliciafelicia.blogg.se/



   Namn:
  

   E-postadresse: (publiceras ej)
  

   URL/Bloggadresse:
  

   Kommentar:
  

   Kom ihåg mig